In the shadow of our dreams... Söndag den 19 December!


Det är fjärde advent idag! Nu närmar sig julafton!! :)



Usch jag är riktigt trött nu! Det är jobbigt, för jag vaknade tidigt och kan inte somna om när jag väl vaknat! :(

Kvällen igår hos Emelie var riktigt kul! ;) När vi kom dit var det framdukat med allt du kan tänka dig inom julfika/godis: glögg, peppakaka, lussebulle, peppakaksdeg, kola, knäck, peppakakshus, julmust, olika sorters choklad m.m. Så ni kan tänka er hur mätta vi blev. ;)
Mycket trevligt var det iaf, och vi spelade även jul-leken Rassel där det går ut på att man ska sno varandras julklappar om man får ett specellt nummer på tärningen. haha 
 
Söndag idag vilket för min del inte betyder ledigt, utan det blir att skriva med Ellie för vi hann inte färdigt med analysen i fredes. Vi ska ju lämna in den imorgon och ha redovisning på den! 

Sedan ikväll blir det nog bio med Maja och Clara. :)



Love ♥ Elli

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0