Its you Now...

Nu har ja precis lagt mig i sängen och hoppas på Blundkillen kommer ;)

Det blev ändrade planer, ingen bio utan craaazy tjejkväll hos Clara! ;) haha.. Men nu är jag alldeles för pigg för att somna vilket inte gillas! Vilken tur då att jag kan ha sovmorgon för börjar inte förrän kl 15 imorgon! Dock vaknar jag säkert så tidigt som jag brukar göra.. :(

Annars idag så började Ellie och jag skriva färdigt vårt arbete vid kl 13. Men vi var så hungriga så jag, maja, ellie o julia stack till mezo för supergod lunchtime. ;)
Väl tillbaka framför datorn gick det väldigt segt men kl 20 var vi färdiga! Gud så himla tråkigt att vi har så mycket 2 dagar innan lovet!!
Sedan stack ju jag och Maja till Clara där vi hade kulkul :)

Nej nu får jag försöka somna!!
Godnatt


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0