Look into your heart, you will find there's nothin' there to hide... Torsdag den 23 Decenber!

Sjukling här! Jag hatar verkligen att bli sjuk när man väl får lov, men idag känns det bättre så förhoppningsvis är jag frisk snart! :)

Så nu har jag äntligen lov vilket ska bli riktigt skönt! Har även fått reda på att jag klarade den senaste tentan! Jag trodde verkligen inte jag skulle klara den för den var verkligen skitsvår! :)

Och imorgon är det julafton vilket känns riktigt konstigt! Så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, älskling skulle egentligen kommit men nu blir det ändrade planer. Mamma och jag ska iaf garnera våra pepparkakor som vi gjorde igår! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0