It's like a dream, no end and no beginning... Söndagen den 26 December!

Vad hungrig jag är nu! Maten är inte riktigt färdig än så jag tänkte passa på att blogga lite! ;)

Idag var det mellandagsrea i stan så det blev shoppingrunda. Köpte äntligen the perfect dress till nyår på Angeli Lucca! I´m in looove! Köpte även en fin ögonskugga på makeupstore :) så det blev tyvärr inte så mycket från rean. Fast det brukar bara vara massa fula plagg i typ XXXXXL som är kvar på rean, så det gjorde kanske inte så mycket ;)

Min jul var iaf bra :) Som vanligt god julmat och massa godis, kalle anka, julklappar och tomten. ;) Eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk så bestämde jag mig för att inte festa igår. Jag får köra dubbelt på nyår istället! Så jag och älskling firade jul igår istället! Så fick massa fina klappar och så myste vi på goda rocky roads! ♥ 

Är bara tvungen att lägga upp några festpic från fest i Lund ;)




Love ♥ Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0