Its not the end. Its just the beginning of something new... Tisdagen den 28 December!

Nu har jag äntligen köpt en dator, längtar tills jag får den! Det blev en vit HP så jag hoppas den kommer bli bra! ;) 





Älskling kom igår så då hade vi filmmys och tittade på hollywoodfruarna! Idag blev det fika på böckmans! Jag lyckades ha oturen att köpa världens äckligaste kaka.. Den hette typ guldnogaut vilket låter väldigt mumsigt, och den såg riktigt god ut med massa choklad. Men den smakade däremot inte gott och ingen nougat kunde jag hitta!Så jag hoppa den och köpte en vanlig hedlig sockerbulle istället. ;) haha

Snart nyår vilket känns sjukt konstigt att detta året är redan slut! Det nya året kommer iaf firas in totalt! ;)

Love ♥ Elli

Kommentarer
Postat av: Andreas Ljungqvist

Jag surfade in på din blogg för ett tag sedan och sen dess har jag läst din blogg ofta. Tycker du skriver riktigt intressant + att du är snygg tjej.

Kan du inte skriva lite mer om olika resor och tips på vart man kan åka? du verkar ha koll ;)

2010-12-29 @ 13:56:56
Postat av: EllinorHerself

haha Vad kul att du hittat min blogg. Alltid kul med nya människor :)

Jo klart jag kan skriva mer om resor, ngt spec du undrar eller vill ha reda på? ^^

2010-12-30 @ 11:01:56
Postat av: Andreas L

jag går med på campus men jag vet inte om du kommer ihåg mig, var på samma förfest på nollningen ;)

Jag och några polare tänkte dra till ngn storstad i sommar som har allt, nice strand och uteliv men ändå roliga upplevelser.. Vet du ngt? ;)

2010-12-30 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0