Soon as i get home... Torsdag den 30 December!

Är det redan nyår imorgon? Det kommer bli sjukt kul imorgon! Längtar som in i nu! ;)

Idag har jag träffat Tesse gumman som jag saknat enooormt mycket !! Jag har ju inte träffat henne sedan hon flyttat så det var riktigt kul att träffas igen! Vi var hemma hos henne och spelade Wii, jag har aldrg spelat det innan men det var verkligen skitkul! haha var säkert en rolig syn för dem som såg in i fönstret och såg oss 2 studsa runt hit och dit.. hahahaha Sedan blev det god fika och massa snack..♥

Nu ska jag min söta syster köra och sola ;)



Sötis T i Spanien.  


Love ♥ Elli

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar diiiiig gumman! När ska du tillbaka till helsingborg igen?

2010-12-30 @ 18:16:06
Postat av: EllinorHerself

Naaw saknar dig med! Kommer nog inte förrän lovet är slut tror jag.. När ska du dit igen? Hoppas du haft en bra jul! :)

2010-12-30 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0