Happy new yeear... Söndagen den 2 Januari 2011!

Och då var det 2011 som firades in ordentligt i fredes! Vi firade in nyår på Saxson hos snäckorna Anna och Mia med bara massa underbara människor! ;) Jag hade riktigt kul och äääälgen Hans blev riktigt populär!;) hahaha Så det var absolut bästa nyårsfesten och bästa sättet att lämna det gamla året och börja det nya på ! ;)

Tyvärr blev gårdagen inte lika bra då både jag och älskling var sega och trötta efter the big party, så vi hade en extremt lugn och mysig dag, då vi lagade riktigt god tacos och med massa filmmys. :) 

Idag har jag inte gjort mkt, när jag vaknade hade jag riktigt ont i halsen så det har blivit mest filmmys idag med. :( Jag vill verkligen inte bli sjuk igen, men med tanke på att hälften av alla som var på festen i fredes var sjuka så är det en stor risk. Men än sålänge har jag bara ont i halsen. Min räddare i nöden är min nya BFF Kan Jang ;) 

Så nu ska jag fortsätta min film/tv-marathon! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0