I hope you never fear those mountains in the distance... Tisdag den 18 Januari!

En mysig tisdag har jag haft! Blev dock först föreläsning mellan 10-12 som kanske inte var lika mysig men sedan blev det lite shopping, mest smink för min del! Sedan har jag och Maja lagat god nyttig mat idag med, vilka hemmafruar vi är... ;) haha Sedan har vi även haft massa filmmys! =)
Jag får väl snart ta och läsa lite i alla böcker vi har i den nya kursen... Men som tur är det helg imorgon för min del :)


Kolla in dessa gudomliga klänningar! Finns på Nelly för bara 349 kr!




Vilken är snyggast? ;) Enligt mig så är båda lika snygga! Den vita är mer gullig & söt medans den blåa är mer snygg och elegant! 



Love ♥ Elli 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Den blååå var sjukt snygg!

2011-01-18 @ 22:46:14
Postat av: Emma

Svårt val.. men den vita hade nog varit riktigt fin på sommaren! :)

2011-01-19 @ 00:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0