If we don't learn easy lessons, they get harder... Tisdag den 25 Januari!


Nu har jag lagt mig i sängen för att sova, men såklart är det massa saker att surfa runt på ;)
Måndag idag vilket innebär skola mellan 11-13. Imorgon har jag föreläsning mellan 10-12 sedan har jag helg ;) haha Rätt slappt va?
Efter skolan idag drog jag, Ellie, Maja och Linnea till Café Viva där vi käkade middag! Där hade de riktigt god mat vilket ledde till att vi blev riktigt proppmätta! Efter massa timmar av tjejsnack på Viva drog vi ut på en shoppingrunda! ;) Så det blev en riktigt mysmåndag! :)

Helgen annars har varit riktigt mysig. Träffade honey josse i lördes hemma hos deras nya lya och hon bjöd på fika & kaffe ;) Mys! Sedan igår blev det biomys med älskling. ♥ Vi såg den nya filmen "Love and other drugs" med Anne Hathaway och Jake Gyllenhaal! Den var faktiskt väldigt bra :) 

Så låååånghelg imorgon för min del, kan inte vara bättre! Måste tyvärr läsa 10000000000000 böcker och sedan skriva en hel uppsats under tiden så kan ju inte kalla mig helt ledig, speciellt då jag inte ens har hunnit börjat läsa än :/

Godnatt!




Love ♥ Elli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0