Just runaway with my heart... Måndag den 17 Januari!


En fullplanerad helg blev det också...! I fredes var det redovisning vilket gick riktigt bra. Jag och Ellie är bästa team för vi får högsta betyg vad vi än gör! ;) haha Sedan blev det direkt hem, jag och älsk hade massa mys för det var hans födelsedag =) Lördagen innehöll först kalas hos älsk sedan ut och äta på Garvagården i kstad där jag blev så proppmätt så jag rullade hem... sedan blev det fest hos Emma och Simon. ;) Så en riktigt rolig lördag! =) Söndagen blev det hem igen för det var kalas för min farmor :) Och nu är jag tillbaka i Helsingborg igen :)

Idag började den nya kursen, den kommer handla om Turism och den verkade faktiskt vara riktigt bra och rolig! ;) Vi kommer åka iväg på massa olika turistattraktioner här i Sverige som den omtalade Wallanderturismen i Ystad, berömda Fotevikens vikingamuseum, Fredriksdals friluftsmuseum & Wallåkras stenkärlsfabrik m.m. Nästa kurs i turism kommer vi istället åka utomlands! Så just dessa turismkurserna kommer nog bli riktigt roliga! ;) 

Så jag slutade kl 16 idag, det blev att handla mat direkt efter skolan sedan stack jag o maja hem och lagade en god middag! Mums! Imorgon blir det föreläsning mellan 11-13! 




Love ♥ Elli 


   
So lately, I've been wonderin, who will be there to take my place
When I'm gone, you'll need love to light the shadows on your face
If a great wave should fall, it would fall upon us all

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low

And maybe, I'll find out the way to make it back someday
To watch you, to guide you
Through the darkest of your days...



Kommentarer
Postat av: Fanny

Sötaste :)

2011-01-17 @ 23:40:39
Postat av: Jenny

Sötis :)

2011-01-18 @ 00:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0